08.12.2025
Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу
У новині йдеться про те, що push-сповіщення залишаються одним з найефективніших способів прямої комунікації з користувачами. У період війни в Україні вони стали важливим каналом оперативного інформування про повітряні тривоги, правила безпеки та зміни в роботі транспорту. Приватні компанії також активно використовували цей формат для збереження зв’язку з клієнтами та оперативного сповіщення про важливі оновлення. Щоб push-сповіщення були ефективними, важливо дотримуватися ряду правил, таких як оптимальний час надсилання, короткий текст, персоналізація та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливість бізнесам налаштовувати кампанії з push-рекламою та аналізувати їх результативність в реальному часі.