Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку
Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила своїх клієнтів, що сталося проникнення до їхніх персональних даних, зокрема імен та контактної інформації. Проте компанія стверджує, що конфіденційна інформація не була викрадена, а лише частина даних стала доступною. Виявлено, що витік стався через несанкціонований доступ до зовнішньої платформи, яку використовують KLM та Air France для обслуговування клієнтів. Команди з інформаційної безпеки зупинили доступ та прийняли заходи для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Наголошується, що внутрішні системи Air France і KLM залишаються недоторканими, а чутливі дані, такі як паролі, інформація про подорожі, паспорти або кредитні картки, не були скомпрометовані. KLM вже повідомила про цей випадок до Національного органу із захисту персональних даних, і закликає клієнтів бути обережними щодо підозрілих повідомлень та дзвінків.