Роль гри у формуванні соціальних та емоційних навичок
У дітей є можливість вчитися розуміти свої емоції, побудовувати стосунки та контролювати свою поведінку через ігрове середовище задовго до школи. Гра не лише розважає, але й сприяє розвитку емоційного інтелекту та соціальних навичок. Дослідження показують, що гра у настільні ігри впливає на формування соціальних та емоційних навичок у дітей різного віку. Соціально-емоційні навички включають самоусвідомлення, емоційну саморегуляцію, емпатію, соціальні навички та відповідальне прийняття рішень. Ці навички важливі для успішного навчання, побудови стосунків та психічного здоров’я. Гра допомагає дітям вчитися через дію, експериментуючи та вивчаючи нові моделі поведінки у безпечному середовищі. Важливо, що певні типи ігор, такі як рольові, настільні, будівельні та ігри з емоційними картками, сприяють емоційному розвитку та соціальним навичкам. Результати гри можуть виявлятися у побутовій поведінці дитини, покращуючи її адаптацію, вміння виражати почуття та побудовувати стійкі стосунки з іншими.