Новини бізнесу - ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік
27.03.2025

ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

Від journalism

У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили близько 4 мільярдів гривень на рекламу своїх препаратів, що є значною сумою. Ці витрати вони перекладають на пацієнтів, включаючи їх у ціну ліків. Реклама ліків на телебаченні коштувала фармацевтичним компаніям 3,6 мільярда гривень, що на 18,9% більше, ніж у попередньому році. Найбільш активними рекламодавцями в цій галузі залишаються Фармак, Дарниця, ПРО-фарма, Артеріум та Дельта Медікал. Реклама лікарських засобів на телебаченні стала рекордною – 62% від усіх рекламних бюджетів. Крім телебачення, фармацевтичні компанії активно рекламуються в інтернеті, вкладаючи гроші в рекламу на YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, Tik Tok та Telegram. Деякі з них навіть оплачують рекламу лікарям, форумам та самітам. У той же час, в Європейському Союзі реклама ліків має суворі обмеження, а для рецептурних препаратів вона заборонена. Автори статті вважають, що в Україні фармацевтичні компанії замість інвестування в інновації акцентують увагу на створенні попиту через рекламу.